s.u.k.a.d.u.k.a.i.n.s.a.n.b.e.r.n.a.m.a.f.a.t.i.n.l.i.y.a.n.a

15 March 2010

hurmmm.....

Semlm aku g dinner with my sis, kak Amy dekat Hartamas dengan kawan die....
It's such a pleasure for me to meet her last night..
We've planned so many times, akhirnyew dapat gak aku jupe die...
hahhaa...happy mmg happy...
but then, lumrah manusia, not everytime kite happy...
before balik, hujan lebat gile...
we're wait for the rain stopped.... mmg lame gile tggu....
around 10pm, we're leaving Hartamas.... but hujan still x berhenti lagi.....
just renyai2 jew.... Me and my sis pon redah je larh hujan dengan berjalan pegi kat kereta my sis.....
smpai kat kete, lap2 badan yg kene ujan... then, we're going home... my sis drop me @ my apartment...
I called her when i had salin sume baju2 yg da kene hujan.... Rumah my sis blacked out....(hahaha)
(laughing smpy sakt perut sambil mate berair2).... having so much fun and happy time with her....
tapi, pagi td dapat tahu my sis sakit... worried sgt2...huhuu~~
now, what can I do is......

Praying and Praying and Hoping that she's getting well as soon as possible....
Missed her laugh and jokes..... :D

Dear God,
Please accepted my prayers for my sis......
Ameen....

No comments:

Post a Comment