s.u.k.a.d.u.k.a.i.n.s.a.n.b.e.r.n.a.m.a.f.a.t.i.n.l.i.y.a.n.a

09 March 2010

Jom Heboh 2010

Aritu aku pegi Jom Heboh at Bukit Jalil, Kuala Lumpur... Meriah gak lar... tp x byk booth pon... Aku pon jalan2 larh kat situ... memandangka aku tgh buhsan tahap gaban kat umah... So, hasilnyew, ni larh antara gmbr2  yang aku snap sepanjang 2 ari Jom Heboh berlangsung...

Bersama pelakon Tari Tirana



Ni lak dgn kak Irma..Pelakon dlm Zehra: Aliff Firdaus... sgt2 tinggi orgnyew...huhuuu~~
Lawa gak kak Irma ni... :)


Mase ni, aku kat booth Studio 3....











Me with kak Maya Karin... Serious tinggi kak Maya..
Really gorgeous...




 Gmbr at bawah ni lak, time aku kat booth cereka.... Time ni, bwu abes game kat situ...
They're really entertained their fans... Luv ya so much..!!~



Ni lak dgn kak Fara Fauzana Fadzil... Time ni, die tgh rushing...
Baru lepas habis Melodi...



Ni lak dgn Kak Anne Hot FM...
Kecil molek jew orang nyew.... :-)



Ni lak ngan kak Anne Hot FM dan abg Ihwan Hot FM....




Last but not least, snap with kak Irma Hasmie (Dira - Aliff Fidaus)
Mase ni da nak balik da... Da xlarat nak tggu smpai konsert...
Sebab keesokannye, aku ade class pagi...





Kesimpulannyew, Jom Heboh tetap meriah walaupun tahun ni gerai x banyak.... Pape pon, thanks to TV3 yang sudi menganjurkan program2 mcm ni... Sebab dengan adenyew program2 yg mcm ni larh, artist and peminat2 diorg dpt berjumpe da beramah mesra... :)
Anyway, thanks TV3 again... :)


Sekian,
Thanks for read my blog :)


No comments:

Post a Comment