s.u.k.a.d.u.k.a.i.n.s.a.n.b.e.r.n.a.m.a.f.a.t.i.n.l.i.y.a.n.a

11 March 2010

Do Your Own Work....

Aku xtaw larh nape ngan lecturer aku arini....
Sume class abes awal.... ntah ae2  ntah aku bljr arini...
haishhh... cean tul aku... Class pagi, bljr setengah jam jew.... kejap td, g class,
tanda attendance, lecturer ckp "DO YOUR OWN WORK"...
dak class aku sume on9 FB sepantas kilat.. gile buhsan...


penat2 jalan kaki dari umah semata-mata nak g class....
last2, cmni jew class aku abes.... lecturer sumenyew cm xde mood nak ajar...(huhuhuu)


lecturer aku utk class pagi tadi, dtg class dengan muke pucat....
pucat sepucat-pucatnyew... semalam aku ber FB dgn die (lecturer aku utk class pagi).....
aku tanye khabar die, die cakap die demam...
tp xkan larh demam smpai muke pucat gile....


haishhhh.....wisau lak ati aku nih tibe2.....
hurmmmm..... cean lak aku tgk lecturer aku tuh....da larh ade anak kecik.....huhuhuuuu~~
anyway, pape pon yg blaku,aku harap lecturer aku tuh, x pape....




k larh....nanti aku update lagi di laen mase....
sayonara all....
-pEacE n0 waR-

No comments:

Post a Comment